pühapäev, 29. märts 2015

28.03.2015
Tänane päev oli taas väga rahulik!Ikkagi ju laupäev-ja me ka puhkame!
Käisime Janariga Patongis söögi turul!Seal leiab ikka kõike!
Täna leidsime isegi koha,kus müüakse praetud vaklasid,rohutirtse ja muid putukaid!Pilte kahjuks teha ei lubatud!!!
Minu ja Janari teema on ikka SUSHI!Nüüd oleme iga päev sealt endale paarkümend tükki võtnud ja need pintsli pistnud!


 Mina,Tanja ja Inga käisime rannas!Peaks mainima,et olen ikka väga nõrk-suutsin seal peesitada umbes tunnikese ja siis panin minekut,sest pildi tahtis tasku visata.Karm kuumus!
Ja õhtul oligi tagajärg käes-perse punane nagu reesus makaagil!!!(teate ju küll seda suure ja punase tagumikuga ahvi Tallinna loomaaias)!!!Just selline!
Apteegis saime nüüd teada ka,et minu villid pole tingitud päikesest-vaid kuumast!Ei tohi endale mingit salli ümber kaela toppida-haudub lihtsalt seal all!!!
Aga ei teagi mida teha?Ilma riieteta SURED ja riietega oled nagu kiirkeedu potis hautatud liha.

Õhtul hilja veel turule!Sain junsudele üliilusad kleidid ja haaremi püksid!Siis veel väike õhtusöök ja tudile!
Olen juba mitmendat päeva rõhku pannud arbuusi smoothile.Kurat kui hea see on!!!

Ning issi ja Margo olid meie linnas käimise ajal väheke tiba teinud-ja asi läks natuke käest ära!

Asi lõppes üksteise kaisus!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar